shutterstock_217682134Eind augustus publiceerde ik een lijst met de 16 blogs die ik het meest lees over online marketing, digitale analytics, online strategie en sociale media , en de dagen daarna kwam het bij me op om de lijst aan te vullen met jouw bijdragen (ze zijn in de reacties op het bericht), en publiceer vervolgens de volledige lijst, zodat we er allemaal van kunnen profiteren.
Maar ik dacht dat ik, om een echt complete lijst te maken, een bericht moest schrijven waarin ik dit voorstelde en een formulier moest maken om de reacties op de juiste manier te verzamelen. Dus hier heb je mij.
Kun jij mij helpen de beste bloglijst samen te stellen?
De ‘regels’ om deel te nemen zijn heel eenvoudig:
Blogthema
Blogs moeten gaan indonesisch telefoonnummer over: online marketing, webanalyse, sociale media en/of digitale strategie. Ze kunnen in elke taal zijn.
Welke blogs moet je plaatsen?
De vier blogs die voor jou essentieel zijn . Je kunt ze op elke gewenste manier distribueren; één van elk thema, vier op hetzelfde thema,... wat je maar wilt.
Deze ranglijst is geen platform om blogs te promoten
Het idee is dat u degenen bijdraagt waarvan u denkt dat ze de beste zijn, degenen die de meeste waarde bieden.
Het is niet de plek om jouw blog of die van een vriend te promoten. Het spijt me dat ik zo eerlijk moet zijn, maar ik denk dat als we alleen maar het beste bijdragen, de lijst dan echt waarde zal hebben.
Welke blogs zullen de eindrangschikking vormen?
De vijf blogs uit elke categorie die de meeste stemmen hebben, zullen in de eindrangschikking verschijnen.
Ik denk dat een lijst met tientallen blogs eerder verwarrend dan nuttig is. Je kunt ze niet allemaal lezen, en dat moet je ook niet doen! Over (ongeveer) 15 dagen publiceer ik de ranglijst met de beste blogs in elke categorie .